Współpraca

środa, 24 czerwca 2015

Deser galaretkowy

Zimny, lekki i owocowy deser na upalne popołudnia przy kawie
Z wielkim żalem muszę stwierdzić, że praca pochłania dość dużo czasu. Gdy weekendy są wolne jestem w innej pracy.  Pisanie tego posta rozłożyłam na dwa dni. Mam nadzieję, że przepisy będą pojawiały się jednak częściej  ;)


.  
Składniki:
300 ml jogurtu naturalnego
3 galaretki truskawkowe
3 łyżki żelatyny
2-3 krople aromatu waniliowego
3 łyżki miodu - w zależności jak słodki chcemy jogurt.
opcjonalnie owoce: u mnie truskawki i jagody

Wykonanie: 

Żelatynę moczymy w zimnej wodzie, następnie rozpuszczamy w odrobinie ciepłej- czekamy aż ostygnie. Letnią żelatynę łączymy z jogurtem naturalnym połączonym z cukrem i aromatem., przekładamy do szklanek - wstawiamy do lodówki. W tym czasie przygotowujemy galaretkę truskawkową wg przepisu na opakowaniu. Gdy galaretka jogurtowa stężeje, układamy na niej owoce i zalewamy letnią galaretką owocową. Schładzamy.

1 komentarz:

  1. Mniam, pysznie wygląda :)
    Ja mam teraz wakacje, ale przed nimi... Szkoła, praca, masakra ;)

    OdpowiedzUsuń