Współpraca

piątek, 13 lutego 2015

Muffinki z powidłami

Szybkie proste, zero myślenia czy produkty suche pierwsze czy jednak nie.
Zawsze mi wychodzą, zawsze, pyszne, lekkie, a co najważniejsze nigdy nie są suche !

Ostatnio w mojej szkole organizowana była akcja charytatywna, a na stole zagościły moje muffiny.. -( mam nadzieje ze smakowały.. ) Mała rzecz, a cieszy. Więcej takich akcji !

Skoro i na akcje to i na walentynki ! Zróbmy prezent swojej drugiej połówce, podarujmy jej do kawy pyszną muffinkę z serduszkiem od Serduszka ! ;)

Wszystkim zakochanym, życzę dalszej miłości i pokonywania razem przeszkód, a tym którzy jeszcze nie mają swojej Walentynki, życzę dużo uśmiechu, bo uśmiech sprawia nieoczekiwane sytuacje,a  także cierpliwości, może akurat za rogiem czai się Szczęście?

"Uprzejme spojrzenie i uśmiech znaczą często więcej, niż udana rozmowa "




Składniki : (ok.24 muffiny)

4szkl mąki pszennej
3 łyżki kakao
3/4 szkl cukru
2 płaskie łyżeczki sody
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
4 jajka - całe
1,5 szkl mleka
1,5 szkl. oleju

+  2 słoiczki powideł lub dżemu - u mnie powidła z mirabelek
    papilotki

Do ozdoby lukier z cukru pudru lub sam cukier puder.



Przygotowanie :

Wszystkie składniki umieścić w misce i wymieszać mikserem do połączenia składników.
Na blaszce do muffinek umieścić papilotki.
Na spód papilotek łyżka ciasta następnie łyżeczka dżemu/powideł, ponownie pół łyżki ciasta by zakryć dżem. Napełnić foremki. Piec około 15-20 minut w 175*C. -najlepiej sprawdzić muffinkę suchym patyczkiem, jeśli ciasto będzie się kleiło do patyczka, piec jeszcze chwilę.
Do dekoracji użyłam lukru królewskiego i ozdób z owego lukru.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz